Загальний

Коли слід застосовувати антибіотики?

Коли слід застосовувати антибіотики?

Спеціаліст дитячої гастроентерології, гепатології та харчування в університетській лікарні ім. Доц. Д-р У Махіра Гюлкана діарея, спричинена антибіотиками, що спостерігається у дітей, виникла як побічна дія антибіотиків і часто викликається мікробами, що називаються клостридій діффіле, говорить він. Доктор застерігає не використовувати зайвих антибіотиків у дітей. Чи може, щоб зменшити цей побічний ефект від лікування антибіотиками, особливо у дітей, може знадобитися використання препаратів, що містять пробіотики, разом з антибіотиками, говорить Гюлькан.

Діарея антибіотиків, спровокована прийомом антибіотиків, особливо у дітей (особливо завдяки мікробіолу клостридії діффіле), застосовується з будь-якою метою, може використовуватися як побічна дія антибіотиків, що свідчить про те, що Assist Доц. Д-р Махір Гулкан, діарея, а також більш серйозні побічні ефекти, як запалення тонкої кишки, так і товстого кишечника, а особливо - болячки в товстій кишці та кровотечі через коліт, який можна побачити при захворюванні, - сказав він.

"Антибіотик теж вбиває хороші бактерії"
Д-р Гюлкан підсумовує процес формування хвороби так: антибіотик Антибіотики, які використовуються з будь-якої причини, вбивають доброякісні мікроби в кишечнику, а також цільові мікроби і призводять до погіршення кишкової флори. У цьому процесі доброякісні мікроби, що складають нашу флору кишечника, замінюються злоякісними мікробами, викликаючи діарею та рани кишечника ».

Нагадуючи, що у групі ризику цього стану є особливо гострі госпіталізовані пацієнти та немовлята вікової групи 0-2 років, особливо це спостерігається у дітей. Гюлкан перераховує симптоми як "висока температура, біль у розтягуванні, діарея та іноді кров, що надходить з кишечника, і стверджує, що діагностика захворювання може бути встановлена ​​шляхом аналізу стільця та колоноскопії, коли це необхідно.

Проб Пробіотичні препарати слід застосовувати разом з антибіотиками »
Д-р Гюлькан заявляє, що захворювання може виникнути під час прийому антибіотиків або протягом 8 тижнів після припинення прийому препарату, і що захворювання не залежить від дози, в деяких випадках навіть достатньо однієї дози для виникнення скарг. Д-р Може Якщо у пацієнта в анамнезі є діарея з антибіотиками, лікар повинен рекомендувати пробіотичні препарати на додаток до лікування антибіотиків пацієнта з будь-якої причини, зазначає Гюль Гулкан.

Діарея, спричинена антибіотиками, в процесі лікування захворювання, викликаючи мікроби, які використовують інший антибіотик, спрямований на використання зазначеного препарату. Гюлкан додає, що в цьому процесі застосовують лікування антибіотиками та пробіотичними препаратами.

Надання інформації про профілактику захворювань Dr. Чи можемо ми уникати зайвого вживання антибіотиків. Нам потрібно вживати якомога менше антибіотиків, каже він.